En güncel Yazılar »

12 Mayıs 2010 Çarşamba

Oyunumun adını arıyorum

Bugün güneşli güzel bir hava var,
Bu aralar da, kafamda tek bir düşünce var.
Hayatın gidişat rüzgarına kaptırmışım kendimi,
Nereye isterse oraya sürüklüyor beni.

Ama ben istiyorum ki artık kararların ipini
O değil ben tutayım,
Dümende durup yön veren ben olayım.
Neydi o cümle kaç gündür kafamdaydı hani,
Hah buldum, günü kurtarmak için değil istediğim için yapmak istiyorum birşeyleri,
Günlük yaşantının rutinliği kaçınılmaz kimi zaman elbet,
Ama istediğim günün rutini beni mutlu edecekse,
Değer o zaman oturup üzerinde düşünmeye,
Karar verip harekete geçmeye.

Önce yazmam gerek kafamdan neler geçiyor?
Tanışmam gerek içimde gerçekten kim yaşıyor?
Hep kendimizle yaşıyoruz şu hayatta aslında ama
Kaçımız gerçekten tanıyor kendisini ve içindeki sese kulak veriyor?
Gerçekten ne mutlu eder kendisini kim biliyor?
Yön vermezsek kendi hayatımıza,
Yörüngesini değiştirmezsek gidişatımızın,
Hep kabullenme ve sabır testleri bizi mi bekliyor?

Ama ben kabullenmek istemiyorum,
Kendi kararımı vermek istiyorum,
İlerisi için şu zamana kadar fedakarlık yaptıysam,
Hayatım boyunca zamanımı geçireceğim günlerimi de
İstediğim ve sevdiğim birşeyleri yaparak geçirmek istiyorum.
Kendimi tanımak ve neyi gerçekten sevdiğimi bulmak istiyorum.
Eğer varsa yeteneğim keşfetmek istiyorum.
İçimden geliyor bu his engel olamıyorum,
Neden daha iyisini ve beni daha mutlu edenini yapabileceğimi hissediyor iken
İdare edeyim ve kabulleneyim?

İzleyici olmanın dışında,
Biraz katılmak lazım hayata.
İnanmak bence en büyük başlangıç.
Ben kendime inanıyorum,
Ama okyanusa da öylesine atlamak istemiyorum.
Üzerinde düşünüp ona göre karar vereceğim
Tüm seçenekleri ortaya serip sonuçlarını düşüneceğim.
Gerekiyorsa zırhlanıp, gerekiyorsa pelerinimi giyip,
Kendime göre seçeceğim.
Ve umarım,
Doğru bir karar vereceğim.

Hiç yorum yok: