En güncel Yazılar »

27 Temmuz 2010 Salı

Kelimeler tatilde

Kafadan çıkmayınca çıkmıyor.
Kelimeler tatile gitti bu ara, arıyorum telefonları cevap vermiyor.
Onların da dinlenmeye hakları var tabi, her daim çalışma olmaz!
Biraz beklemek bünyeyi herhalde fazla zorlamaz.

Ama ihtiyacım var dillendirmeye,
Şekillendirmeye,
Biraz üzerinde düşünüp gerçekleştirmeye,
Düşüncelerimi...
Kelimelerin yardımı ile...

Ne olur sanki en azından bir kısmı bu isteğimi görmezden gelmese!
Bu sıralar kafam çok dolu.
Gördüklerim, gözlemlediklerim depolarda birikip durdu.
Uyuyup uyansam bile,
Yerleştiremedim bir türlü hangi bilgi nerede kullanılacak diye.
Hepsi dağınık duruyorlar,
Kafamdaki rafların içinde.

Bütün bu düşünceler,
Birleşmeli ve oluşturmalı özgün fikirler!
Kendilerine yollar bulmalı,
Bazen sesli çoğu zaman yazılı olarak,
Yeri gelince dışarı çıkmalı,
Dünyaya izlerini bırakmalı.

Okumuyorum şu an ne yazıyorum,
Sadece kelimeleri çağırıyorum,
O kadar özledim ki anlatmayı,
O kadar kendime ait ki bu ufak yazılar,
Özlüyorum işte olmayınca gözlerim hep onları arar!

Onlar da dinlensin biraz bence,
Herşey daha değişik olur mu acaba tatilden hepsi dönünce?
Bekleyip duracağım,
Bu sırada da kelimelerime mektuplar yazacağım.

Hiç yorum yok: