En güncel Yazılar »

28 Temmuz 2010 Çarşamba

Düşüncenin Kavramı 6 - "Kukla"

Merhaba
Ben kukla.
Seni eğlendirmek, kimi zaman da düşündürmek için üretildim.

Hareket eder,
Konuşurum.
Dans eder,
Şarkı söyler,
Seni güldürürüm.
Farkedilmez aslında ama hissederim ben bir de düşünürüm.

Kimi zaman iplere tutunur,
Kimi zaman bir elin veya parmağın kılıfı olur,
Kimi zaman ise gölgelere bürünürüm.

Renkli kıyafetlerim,
Dikilmiş kumaşlarım,
Boyanmış tahtalarım,
Hazırlanmış sahnelerim vardır.
Hepsi de bana en uyandır.

Pek bilmişimdir.
Sahnenin tozunu çok yutmuşumdur.
Kamera karşısına çok geçmişimdir.
Tecrübem çoktur, herşeyden haberim vardır.

Beni "sadece kukla" sananlar,
Aslında pek bir yanılırlar.
Ama ben bu durumdan çok memnunum.
Çünkü ne düşünürsem söylerim.
Düşüncelerim ve söylediklerim bedenime yapışmazlar.
İnsanların benden beklentileri sadece;
Anlık davranışlar,
Eğlenceli dakikalar,
Biraz da ufak ufak ders almalar.

İşte bu nedenlerden dolayı özgürüm.
Nasıl istersem o şekilde görünürüm.
Hissettiğimi belli eder,
Hissetmediğimi de kenara koyarım.
Olmayınca beklenti,
Hayatıma kat kat rahatlık eklendi.

O yüzden SpectaKozmi seçti kelimeleri kuklası olarak.
Özgürlüklerinden etkilendi, oynatmayı sevdi onları biraz kafa yorarak.
Umuyor ki, kuklalar da beğensinler onun oyunlarını.
Kelime olarak daha çok uzun zaman yanında geçirsinler zamanlarını.

Hiç yorum yok: