En güncel Yazılar »

3 Mart 2010 Çarşamba

Kelimeler kuklalarım

Ben düşünceler efendisi..
Ben cümleler prensi...
Ben hikayeler hükümdarı...
Kelimeler kuklalarım istediğim gibi oynatırım.

Bir düşünce gelir aklıma, derken bir kelime, ardından bir cümle oluşur zihnimde.
Kimi zaman duraksarım, sıradaki kelimenin düşüncemle buluştuğunu anımsarım.
Bir kere buluştumu kelimelerle düşünceler, işte o zaman başlar tüm hikayeler.
Belki gerçeklikten saparım belki yeryüzüne sağlam basarım, dedim ya, kelimeler kuklalarım istediğim gibi anlatırım.
En özgür olduğum an işte "o" andır sadece kendimle uğraşırım.
Kelimeler raks eder, döner döner döner...Bazen aynı kelime üst üste tekrar tekrar tekrar eder... Düşündürürler, güldürürler, hüzünlendirip eğlendirirler, hükümsüz kahkahaları bulup sahiplerini ararlar, işte böyle şah ve mat yaparlar.

Ben düşüncelerin efendisi..
Ben cümleler prensi..
Ben hikayeler hükümdarı..
Kelimeler benim kuklalarım istediğim gibi oynatırım...

Hiç yorum yok: