En güncel Yazılar »

24 Mart 2010 Çarşamba

Takıntılarım ve ben

Takıntılarım artık ayrılmaz bir parçam gibiler sanki
Her gün bir yenisi eklenir oldu.
Kalemlere dokunamamamdan sonra,
Dolabım giyilemeyen kıyafetlerle doldu.

Bir dönem sayılar hükümdardı takıntı imparatorluğuma
Tamamen rastlantısal bir algoritmayla
Bazıları doğruydu bazıları yanlıştı kullanımda
Çiftlerden ve teklerden seçilmişler vardı
Diğerleri yasaktı, kullanılamazdı olmazdı.

Son favorim yön ile ilgili olanlar
Baktığım nesnenin ortasından kocaman bir vektör fırlar
O yön uygun mu değil mi kafam sorgular
Neye göre derseniz orası tamamen karışık
Ama beni çok kısıtlar bu durum orası apaçık

Biliyorum her insanda olabilir bu tarz takıntılar
Ama benimkiler inanın bilinenlerden çok uzaklar
Hepsinin kaynağı şu batıl inançlar
Keşke hep üretip durmasam yeni yeni versiyonlar.

Sorgulayıp dururum kafamda
Yapacağım bir sonraki hareket, düşüneceğim bir sonraki düşünce
Acaba uygun mu takıntı prosedürlerine diye.
Ve bu çok zorlar beni,
Beynimi, aklımı, kafamı,
Çalar götürür değerli zamanımı.
Şu yazıyı yazmak bile belki bir aşama,
Umarım gelir gerisi özgürlüğüme giden yolda.

Ah takıldı peşime takıntılar beni bir türlü bırakmazlar.

Hiç yorum yok: